Pulverizator cu ştift:
1. Capsulă de injecţie
2. Cilindru
3. Ştift de centrare
Fuel Valve
1. Capsulă de injecţie
2. Cilindru
3. Ştift de centrare
1. Cap
2. Spindle guide
3. Dowel pin
4. Ac (pistonaş)
5. Ghidajul arcului
6. Inel de oprire
7. Suport (piuliţa pulverizatorului)
8. Inel de cauciuc
9. Arc
10. Ghidajul arcului (taler)
11. Tija injectorului
12. Ghidajul arcului
13. Corpul injectorului
4. Spindle
5. Spring guide
6. Stop ring
7. Holder
8. Rubber ring
9. Spring
10. Spring guide
11. Spindle
12. Spring guide
13. Valve housing
14. Şaibă elastică de siguranţă
15. Ghidajul arcului
16. Arc
17. Supapă
18. Inel de cauciuc
19. Etanşare
20. Filtru
21. Ecran
22. Piuliţă Ermeto
23. Şurub
14. Circlip
15. Spring guide
16. Spring
17. Valve
18. Rubber ring
19. Seal
20. Filter
21. Shield
22. Ermeto nut
23. Screw
24. Piuliţă
25. Şaibă
26. Arc
27. Ştift de testare
28. Şurub
29. Şurub de închidere
24. Nut
25. Washer
26. Spring
27. Test pin
28. Screw
29. Plug screw
30. Inel de cauciuc
31. Şurub
32. Bilă
33. Racord
34. Inel de cauciuc
30. Rubber ring
31. Screw
32. Ball
33. Nipple
34. Rubber ring
Injectorul este partea sistemului de injecţie care are rolul de a pulveriza şi dispersa combustibilul în camera de ardere a cilindrului.
The fuel valve is the injection system part, which has the role of spraying and spreading the fuel oil in the cylinder combustion chamber.
Injectoarele pot fi fie de tip închis, fie de tip deschis. La injectoarele de tip închis orificiile pulverizatorului sunt închise pin intermediul unui ventil în formă de ac. Acestea pot fi comandate hidraulic, mecanic sau electric.
The fuel valves can be of either closed type or opened type. At the closed type fuel valves, the atomizer holes are closed by means of a needle shaped spindle. They can be hydraulically, mechanically or electrically driven.
Injectoarele pot fi de tip cu mase reduse pentru a reduce vibraţiile acului pulverizatorului.
The fuel valves can be of lightweight type in order to reduce the spindle vibrations.
Injectoarele pot fi răcite cu apă, nerăcite sau încălzite, când temperatura lor este controlată prin combustibilul circulat continuu, permiţând pornirea, oprirea şi operarea cu combustibil greu. Aranjamentul este făcut pentru colectarea şi înlăturarea scurgerilor de combustibil, dacă există, pentru a preveni pătrunderea în cilindrii.
The fuel valves can be cooled with water, uncooled or heated when their temperature is controlled by constantly circulating the fuel oil, allowing start, stop and maneuvering on HFO (Heavy Fuel Oil). The arrangement is made for collection and leading away of leakage oil, if any, in order to prevent it from flowing down into the cylinders.
Deschiderea injectorului este controlată prin presiunea combustibilului, iar injectorul este închis printr-un arc.
The opening of the valves is controlled by the fuel pressure and the valve is closed by a spring.
Pentru a evita deformările datorate temperaturii şi îmbunătăţi durabilitatea sunt utilizate componente simetrice.
In order to avoid temperature distortion and to improve durability symmetrical components are used.
Injectoarele prezentate în figura 20.1 sunt prevăzute cu ac închis prin resort şi sunt acţionate de presiunea combustibilului ce vine de la pompele de injecţie.
The fuel valves shown in the figure 20.1 are provided with spring-loaded spindle and are operated by the oil pressure from the fuel pumps.
Corpul injectorului este din oţel cu cilindru din oţel nitrurat, iar acul este din oţel special călit.
The housing is made of steel, with a spindle guide of nitrided steel, and the spindle is made of hardened special steel.
Injectoarele sunt prevăzute cu pulverizatoare şi sunt reglate pentru o ardere perfectă.
The fuel valves are fitted with atomizers and are adjusted for faultless combustion.
Injectoarele sunt prevăzute cu tubulatură de admisie şi tubulatură de retur pentru răcirea cu motorină.
The fuel valves are provided with inlet pipe and return pipe for cooling by diesel oil.